Helgen

I fredags jobbade jag på en kvällsbeställning i djurparken mellan 15-01.
Kul att komma iväg o jobba lite tycker jag, särskilt o träffa mina arbetskamrater :)

I lördags var vi i Skärblacka på minneskonserten, det var väll trevligt att träffa lite vänner men förövrigt tycker jag inte att det är så mycket att ha, bara massa fylla så att vara där nykter är sådär skulle vi väll kunna säga!
Vi åkte hem ganska tidigt o på vägen hem fick min lillasyster för sig att hon var sugen på scones så kl 23 satte vi igång o baka scones :)

Igår blev det lite grill hemma hos mamma & pappa, mysigt!

Idag har Nellie & jag varit o hälsat på mina gammla arbetskamrater på Rejmes, alltid lika trevligt att träffa dom :)
Efter det blev det en riktig långpromenad med mamma.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid lika trevligt att träffa dig/er! <3

2011-05-20 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback