Algebraiska uttryck

Ja matematiker kommer jag ju iallafall aldrig att bli haha, gud vad trög jag är när det gäller matte.
Det började ju ganska enkelt men nu algebra o jag är ingen kombination överhuvudtaget :P
9(z-1)-2(3z+4)=7 Lös ekvationen ??
 
Kan man det är det ju såklart busenkelt men jag kan det inte så det är helt fruktansvärt svårt!

Nae nu släpper vi det tråkiga för några minuter o till det roliga.
Har ju glömmt att tala om för er att jag gått ner mina 10 kg som jag hade som mål, men känner att jag kan gott o väl gå ner några kg till, så jag kör på som vanligt :)

Eftersom det är så himmla tråkigt väder ute blir det nog att sitta med näsan i matteboken hela dagen eller jaa förutom de stunder jag måste underhålla mitt lilla gullegryn!



Du är den finaste som finns ♥


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

Hej Linda, du är ju jätte duktig på att göra fina tårtor, tänkte höra om vi inte kan få beställa av dig tills studenten om du har tid och lust? :)

2011-05-03 @ 16:02:33
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback