Underbara helg

I lördags var vi på dop för lilla Max, det var väldigt trevligt :) Dop är mysigt tycker jag!
Efter dopet hälsade vi på Krickas föräldrar en sväng.
Till kvällen kom Johanna & Sebbe hit så det blev några glas vin och lite spelande :)
Det slutade alltså med att dom sov kvar här o det är alltid lika trevligt tycker jag.

Idag har vi haft en väldigt härlig dag.
Jag, Nellie, Johanna & Sebbe tog en långpromenad i solen när vi vakna.
Stannade i affären på vägen hem för att köpa lite gott bröd och sen gick vi hem o gjorde väldigt god frukost.
Känndes som att vi var en stor familj när vi satt alla fem vid köksbordet och åt frukost tillsammans haha.
Efter det tog vi lite kaffe i solen på baksidan, då vårkänslor väcktes så vi bestämde oss för att tända grillen.
Grillade hamburgare till lunch, riktigt gott! Vilket självklart slutade med att vi alla hamna i matkoma så vi mös ner oss i soffan o såg en film :)

Med andra ord har vi haft en väldigt mysig helg!



        
Tyvärr var min kamera död så jag fick inga bilder på dopet :/


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för tipset :) ska nog införskaffa mig några ! Kram

2011-03-21 @ 14:17:53
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback