Söndag

Vi har haft en trevlig helg precis som vanligt.
Igår var hemma hos en arbetskamrat till Kricka, dom har precis köpt ett jätte fint hus i smedby som vi var tvugna att kolla in o det gjorde vi tillsammans med lite grillad mat, jätte gott!

Idag har vi firat syster Frida som fyller år imorn, så jag bakade självklart tårta åt henne :)
Det är mycket kalas nu känner jag haha, förra helgen var det Max dop, syster fyller år, kusin Agnes fyller år, Kusin Sara fyller år, Alexanders dop, Krickas pappa fyller år jaa herregud sen är Nellies namnkalas o jösses vi har massor framför oss. Så jag kommer få baka massa tårtor :):)

Nae nu ska jag fortsätta söndagsmysa med min underbara familj ♥


Fridas födelsedagstårta som jag gjort!

Nellies nya glajjer

Nellie & Viktor som lekte så fint igår :)


Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Gud vad duktig du är på att baka tårtor :O

2011-03-27 @ 22:50:15
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud vilken fin tårta ! Det är dig man ska anlita asså haha ;) Kram

2011-03-28 @ 17:28:55
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback