Mysdag

Det var jätte trevligt att komma iväg till ÖF o träffa lite mammor & bebisar.
Nellie uppskattar verkligen sångsamlingen på ett helt annat sätt nu :)

Jag sitter just nu o klickar runt på tradera för att fynda lite, har budat på en pilotjacka med fårull som är sjukt snygg o jag bara MÅSTE ha den nu till våren :)

Imorn ska Nellie & jag åka till babyland där barnvagnen ska få sig en liten "service" o sen bär det av emot maxi för att handla en present till lilla Max som ska döpas på lördag :)
Tänkte även att jag skulle försöka hitta mig ett par byxor att ha på lördag!


Nellie har gungat för första gången, det var jätte kul :)

   ♥      ♥  


Nybadad liten skönhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback