Full rulle

I torsdags åkte Kricka, Jag & Nellie på våran första familjeutflykt utanför östergötland haha, vi begav oss till Ullared för lite spontan shopping :)
Nellie var hur duktig som helst, super snäll hela dagen!
Vi köpte lite av varje, lite kläder till oss alla tre o så lite andra "nödvändigheter".
Mysigt att bara göra något vi tre, så det blev en väldigt lyckad dag.

I fredags kom Johanna, Sebbe, Magda, Kalle, Tuva, Tobbe & Mariette hit.
Min syster Malin har varit här hela helgen oxå för mamma och pappa är i Dublin.
Grabbsen spelade wii och drack lite öl medans vi tjejer knåpade ihop våra egna smycken.
Det var pilligt men kul. Särskilt nu när man har smycken som ingen annan har likadana, typ iaf :P
Tänkte visa er smyckena jag gjorde imorgon :)
Kvällen slutade med att Johanna & Sebbe sov kvar här o det är ju alltid lika uppskattat :)

På lördagen kände vi för att göra något så det blev bowling o sen hem till oss igen för middag, spel & ytterligare en liten sleepover.

Idag blev det en härlig långpromenad i solen o sen stekte jag en massa pannkakor som vi smaska i oss här hemma.

Nae nu tänkte jag bjuda er på en massa bilder jag tagit dessa dagar sen ska jag krypa ner i sängen :)

God natt


Mina Fina när vi lunchade på Ullared :)

Pappas nya SERIÖSA mössa måste både Nellie & mamma posa i haha


Pysselkväll


Bowling


Två nötter.....

Lilla skruttan ligger med benen i kors o kollar på tv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback