Förkylning

Både Nellie & jag har blivit förkylda.
Jag har ont i halsen o snorig.
Nellie har fått slemhosta o snorig :/

Blir så himla sur, varför ska det vara någonting hela tiden så man inte kan träna när man kommit igång?
Jag tänker trotsa min kropp och iaf ta en ordentlig promenad för det är ju skönt för Nellie oxå så hon kan andas ordentligt!

Vi skulle egentligen åkt till Amanda & Neliah idag men Amanda har oxå fått hosta.
Så vi får ses nästa vecka och bada istället, längtar!


Men vi ska försöka komma iväg till Hageby ikväll iaf o köpa smyckesdelar på Panduro med Johanna & Magda, för på fredag ska vi ha pyssel kväll. Göra massa fina smycken, äta nått gott kanske? och bara babbla en massa som vi är bra på ♥ Trevlans

Nu ska jag se gårdagens avsnitt av big brother o sen fortsätta att se Glee som jag fastnat i nu, det är så himla bra. Älskar musikaler & serier!


Härliga tulpaner

Gullegrisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback