BUSUNGAR

Idag har Nellie & jag varit i Skärblacka hela dagen.
Först blev det fika med Lisa & Tessan medans barnen busade så gott dom kunde :)
Sen blev det en himlans massa prat o mys i soffan.
Alex & Nellie skulle leka med samma leksak hela tiden, haha så himla söta!
Tror att dom där tre små ungarna kommer bli riktigt goda vänner i framtiden ♥

Sen blev det middag hemma hos Krickas föräldrar, jätte gott!
När vi kom hem slängde jag på mig promenadskorna och kastade mig ut på en promenad.
Faktiskt skönt att gå utan vagnen nån gång ibland sådär, även att jag såklart älskar att ha lillan med mig så kan det vara trevligt att komma ut själv en stund :)

Nae nu ska jag mysa ner mig bredvid lillan innan hon ska bäddas ner i sin säng, God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha visst är det roligt att folk orkar bry sig? :P

2011-03-15 @ 20:24:28
Postat av: amanda

glömde skriva mitt namn men du förstod nog att det var jag ;D

2011-03-15 @ 20:25:22
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback