2 års kalas

Igår spenderade jag & Nellie dagen tillsammans med Amanda & Neliah, mysigt!

Idag har vi varit ute i solen på både promenad och mys i solen på baksidan :)
Jag har även bakat tårta, detta tog mig hela 3,5 timmar.

Nu på kvällen har vi varit på 2 års kalas då min söta lilla kusin Agnes fyllde 2 år idag så till henne gjorde jag en tårta med en liten "nalle" på :)

Just nu sitter vi o kollar på BB, helt sjukt vad man skämms o ändå kan jag inte låta bli att slå på tv11 varenda kväll haha !


  ♦    ♦ 


Lilla Agnes


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh tack linda va gullig du är! ja ska dra ihop en tjejkväll sen med alla gamla, när allt är klart! Så räkna me de i maj någon gång :) Kramissss



SEN MÅSTE JA JU TRÄFFA LILLA NELLIE SNART ME!!!

2011-03-31 @ 11:51:53
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken söt tårta, vad duktig du är! :D

2011-03-31 @ 21:44:15
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback