I´m Back!



Jaa som ni kanske märkt ett x antal gånger innan så är jag en periodare vad gäller bloggandet :)

Kricka har varit liedig i några dagar nu så vi har haft en jätte trevlig helg med underbart väder.

Tänkte att jag bjuder er på lite bilder istället för att skriva en halv bok, så enjoy!
Magda, Tuva & Nellie

Nellie & Tuva gungar

Jag köpte två nya ringar :)

Mina nya shoes gick sönder !!!!!

Nellie med sin papi

Vi har varit på sjöstugan och ätit med Johanna & Sebbe

Kricks & Seba

Chefen & Jusie, haha
"Såhär måste man sitta Johanna"
'
Lekfarbrorn fick dra vagnen hem!

Hahaha jaa vad säger man?

Det får räcka så för ikväll, har lite seriösare bilder att slänga upp imorn!
Sov gott kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback