Sun is back

Igår blev det en sväng på maxi, fyndade lite IGEN! Så ska visa er till kvällen tror jag, alla trevliga fynd jag gjort :)

Senare till kvällen hämtade vi spicy hot som vi tog med oss hem till Jonas & Anna, där vi fick träffa lilla Tuva för första gången :) Så underbar & go, sorgligt att jag glömt att Nellie varit så liten (nästan)!

Nu har jag precis varit ute på en rask promenad i solen, sitter på baksidan tar en kaffe i väntan på att åka till jobbet!
Helt otroligt att jag tänkte "vädret är ändå skit tråkigt, så jag kan lika gärna jobba" o vad kommer då, jooo SOLEN. Men jag är glad för alla andras skull som får njuta av den idag!

HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack snälla! =) Jätte kul med en liten tjej. En av varje. helt perfekt !



Kram

2011-07-27 @ 22:33:57
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback