Torsdag

Idag har det vart underbart väder så det var härligt att komma ut en sväng :)
Jag längtar verkligen tills våren börjar smyga sig på.
Härligt väder att promenera i o sen kan man gå vart man vill, nu blir jag så begränsad när jag är ute o går för vagnen tar sig inte fram överallt o så är det ju snorhalt på dom mindre vägarna!
Kommer kännas lättare att ta sig ut om man kan variera rundorna något.

• Dagens promenad: 4,6 km, 50 min

Krickas föräldrar har varit här o fikat o myst lite o förutom det har det vart en lugn dag igen!

Våran lilla docka gör framsteg med gröten, idag åt hon en hel "smakportion".
Hon har även blivit jätte duktig på att vända sig från mage till rygg o lite ifrån rygg till mage, ska väll även tillägga att det endast händer när hon vill ha något eller så.
Kan alltså inte tvinga fram det på något sätt!

Imorn blir det tacosmys med Johanna & Magda o små tjejerna antar jag, alltid lika trevligt!
 

Kommentarer
Postat av: magda

självklart blir det mysigt! Tuva smider redan planer om vilket täckte Nellie ska ligga på osv. När inte hon håller henne vill säga haha ;) Det blir tacos i stora lass och säkert en massa tjejtjatter! De gilar vi <3

2011-01-20 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback