Torsdag, Fredag

Igår åkte Sofie, Amanda jag & små flickorna till våran gammla skola för att äta i restaurangen och hälsa på våra gammla lärare. Det var mycket trevligt!
Efter det åkte jag och Amanda till ÖB o shoppa lite haha!

Idag åkte Nellie & jag in till maxi för att möta upp Maria o ta en fika, mys.
Sen hjälpte hon mig att storhandla, sköönt att ha det avklarat!

Jonas & Anna var här en sväng ikväll, alltid lika trevligt att träffas o prata lite :)

Idag har jag inte hunnit med min dagliga promenad förutom springet inne på maxi, attans men jag får ta igen det imorn bitti :)

Gårdagens jogging/promenad: 4,2 km = 35 min

Har tagit en massa kort dessa dagar som jag ska lägga in under helgen och visa för er!

Trevlig helg gott!


Finaste ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback