Söndag

Nu var det återigen några dagar sedan jag skrev senast.

Förra veckan bjöd på en massa trevliga dagar var bl.a. inne i staden och fikade med min kära vän Erika, var på babymassage, var på öppna förskolan med Amanda, Neliah, Anna & Ida och självklart alla andra trevliga mammor o deras gulliga små ungar :) Sen var jag & Nellie på maxi o fikade med Maria :)
I fredags hade Nellie & jag fredagsmys med Johanna, Magda & Sebbe. Väldigt mysigt!!

Det har varit en lugn o skön helg. Det behövs ibland, lite familjemys ♥

Nu ska jag fortsätta se One Tree Hill som jag har nördat hela helgen.

 
frukost på sängen av älskling :)

Erika & Nellie

Redo för Promenad

Trött

Busunge ♥


Se så söt jag är

Tant Margot haha & Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback