Tjockis...

Igår blev det promenad med grannen, solning, tvättning o BUS såklart.

Idag har vi bara segat hela förmiddan, bokat klipptid, skickat in ansökan, o ringt en massa andra ärenden. Tvättmaskinen går på högvarv idag oxå, har så mycket tvätt så jag förstår det inte själv!
Nu är det dags för lunch för mig o lite gröt för skruttungen!

Lite senare blir det långpromenad, nu ska fettet förintas.

Mår så fruktansvärt dåligt över den här kroppen som jag är fånge i just nu!
Men vart kan man köpa lite motivation?
Skulle verkligen behöva någon som sparka mig i baken o slog mig på fingrarna varje dag.
Jag får motivation av att se resultat snabbt o gör man det som ammanda (kan alltså inte banta) mamma? NEJ!
Vill så gärna gå på babysim med lillan men just nu känner jag mig inte alls redo att hoppa i bikinin.
Är så himla lycklig att Nellie finns o är den underbara lilla skruttunge som hon är.
Jag tänker varje dag vilken otrolig tur vi har som får njuta av vårat lilla mirakel med tanke på hur många människor runt om i världen som faktiskt aldrig får den möjligheten.
Men jag är inte alls lycklig över vad som hände med min kropp, nog för att den inte var särskilt slimmad innan men betydligt fastare och smalare än den jag drar omkring på idag iaf!

Ne nog om hur missnöjd jag är med min kropp just nu, det är ju inte svårare än att göra något åt saken, ELLER?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback