Onsdag

Idag vaknade Nellie kl 8 så då mös vi ner oss i soffan o jag kollade klart på mina sista avsnitt av One tree hill säsong 7, Lovley haha!

Sen blev det lång promenad.
O i ärlighetens namn har vi inte gjort så jätte mkt mer idag.
Skulle ju gått på pilates med mamma men Nellie var så himla gnällig så det känndes inte rätt att lämna henne med Kricka, han kan ju inte ta fram bröstet som tröst när hon blir sådär hysteriskt arg o våran bestämda lilla fröken vägrar ju att ta flaskan nu för tiden!!!

Fick ett ryck o skulle dammsuga förut o då började såklart lillan gnälla igen så det blev bärselen för henne, o gissa om jag blev alldeles varm i kroppen när den lilla juvelen brister ut i ett högt asgarv när jag startar dammsugaren o sen skratta hon på ett sätt som jag aldrig hört förut under hela dammsugningen!
Det var nästan så jag ville gå in till grannen o fortsätta dammsuga när jag var klar.
Hennes ljuvliga flickskratt klingar fortfarande i mina öron o jag sitter o ler för mig själv så fort jag tänker på det ♥

Dagens promenad: 5,5 km = 1 tim


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha visst är det gulligt när dom skrattar!

Man blir ju så glad själv, der värmer i hela hjärtat :) <3

2011-01-27 @ 20:03:05
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - [email protected]



(gäller dock inte barn eller vid köp av till någon annan)



Hoppas du får en härlig helg :)!!

2011-01-28 @ 15:06:34
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback