Måndag

Den här veckan har Kricka tagit pappaledigt o det känns hur skönt som helst, så himla mysigt att kunna ligga kvar i sängen o mysa på morgonen alla tre utan att ha en massa måsten framför sig :)
Så idag låg vi o myste till kl 12 tror jag ♥

Vi tog en sväng till maxi förut för att kunna fylla på kyl o frys här hemma o det känns alltid lika skönt när det är helt proppfullt överallt :)
Köpte banangröt till Nellie som hon har fått prova idag, kan säga att hon inte fick i sig särskilt mycket o hon såg inte så överförtjust ut heller men jag har hört att övning ger färdighet. Söt var hon iaf precis som vanligt!

Idag kände jag mig som världens kanske sämsta mamma, jag skulle klippa Nellies naglar o råkade klippa pyttelite i skinnet, tror inte ens att hon märkte det men det börja blöda o det känndes inte alls bra i mitt lilla hjärta :/

För ett tag sen gick jag med i en tävling om en ny plattång ifrån headzone på facebook o för första gången i mitt liv vann jag, så vi får se vad det kommer för plattång, det passade perfekt just nu för jag stod häromdan o konstaterade att min plattång snart gjort sitt haha :)


Förrätt, nyår









Nellies grötdebut


"Jag är mätt nu mamma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback