Måndag i Skärblacka

Inatt har vi legat alla tre o snosat på varandra, så himla mysigt!
Kan inte låta bli även att jag vill att Nellie ska sova i sin säng, hon vägrade dessutom att sova i sin säng igår o då kröp latmasken fram o bar över henne till oss.

Idag har Nellie & jag spenderat större delen av dagen i Skärblacka.
Först blev det lite fika hemma hos Lisa & Alexander.
Vi drack kaffe och små pluttarna fick gröt.
Nellie satt för första gången i en matstol med kudde som stöd o det gick kanon, så himla roligt!
Efter det mötte vi upp Tessan & Max sen bar det av till ÖF där blev det mer kaffe o bus med gullisarna.
Vi gjorde även gipstavlor med hand och fot avtryck i hjärtan, jätte söta ♥
Så himla mysigt att umgås med er flickor och era små juveler :)

Tog mig nyss en promenad vilket sluta med att Kricka ringde o sa att jag var tvungen att komma hem för Nellie var galen så jag sprang typ hem, så det blev en extra träning på promenaden idag, BRA DÄR!

Imorn blir det frissan på morgonen, verkligen behövligt!

Dagens promenad/jogging: 4,3 km = 38 min



Hahaha hur söt är hon inte våran lilla argbigga?


Duktiga tjejen!


Nellie utforskar Alexander


Alexander klappar Nellie ♥


Söta Max & Nellie


Dom tre små söta vännerna ♥


Kommentarer
Postat av: Farmor Pia

Jätte bra kort på världens sötaste babysar.Dom är som små filmstjärnor.Kram.

2011-01-25 @ 19:56:39
URL: http:// lindaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback