HELGEN

I fredags åkte Nellie & jag in till Magda där det bjöds på taco/myskväll. Hela tjejligan var samlad, Johanna, Magda, Tuva, nellie & jag ♥ Jätte mysig kväll, vi babblade av oss ordentligt samtidigt som vi låg på hög i soffan o gosa :)
Första gången jag var hos Magda sen dom flytta o det var jätte fint och mysigt!

Inatt sov Johanna & Sebbe här så igår åt vi underbar plankstek som Sebbe & Kricka meckade ihop, LOVELY!
Vi spelade både Wii och TP, ska väll tillägga att man är ruskigt sexig när man rockar rockring på wii fit hahahaha!
Grannen kom o sällskapade oss i spelandet oxå!
Johanna hade aldrig sett filmen G så vi ladda ner den o la oss o kolla på innan vi slog ihop!

Idag har vi bara myst i soffan här hemma o nyss var jag ute på en promenad med mamma och Frida.

Har inte en aning om vad vi ska sysselsätta oss med imorgon.
Vill göra något förutom att sitta här hemma eller städa haha. Ska kanske slå Lisa en signal, saknar mina gryn i Blacka nu!

Fredagens promenad: 4 km, 40 min
Lördagens promenad: 0 km, 0 min haha
Dagens promenad: 4,7 km, 50 min



Nellie & Max

Nellie & Alex



Nellie saknar sina pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback