Gosan

Eftersom att mina små gryn var lite hängiga igår kväll bestämde vi oss för att kolla film i sängen, så där låg vi o mös alla tre men som vanligt så somna ju jag. Så jag ska se slutet på filmen nu tänkte jag :)

Lilla gosan har legat imellan oss inatt o det är ju så himla mysigt ♥
Tror att hon är feberfri nu eller så gott som iaf, skönt!

Vi skulle ha varit på babymassage idag men eftersom att lillan fortfarande hade feber när vi gick o la oss igår så kändes det inte värt att gå dit idag, så vi tar det nästa vecka. Sista gången då, tråkigt tycker jag. Men vi kanske stöter på alla mammor o deras små bebisar på ÖF :)

Idag ska vi nog försöka städa lite o kanske ta oss ut i friska luften. Jag blir alldeles mossig i huvvet om jag inte får lite frisk luft!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack hjärtat för din fina kommentar.

Det värmde verkligen.



Nellie kunde inte fått en bättre mamma hon heller!



Saknar er <3

2011-01-05 @ 16:03:03
URL: http://lisa.hentzerblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback