Bra början :)

Idag kan jag ge mig själv en klapp på axeln haha, har gått en lååång promenad och sen provade mamma jag och Helena på pilates utan boll 1 timme.
Det känndes givande så blir nog att gå på det varje onsdag nu, skönt att det är här ute oxå annars blir det lätt att man inte kommer iväg.

När vi ändå var ute o gick så gled vi hem till min farmor & farfar o drack en kopp kaffe, så det är i stort sett vad vi styrt med idag :)

Dagens promenad: 4,1 km, 44 min & 4,1 km 42 min= 8,2 km, 1,26 tim

Fick en fix idé förut att jag vill åka till Paris, Milano, London eller nått sånt med Johanna, Magda & Grabbarna, hur mysigt vore inte det? Shoppa, shoppa, shoppa, äta god mat, mysa och umgås. Hoppas att vi kan komma iväg typ i Aug-Sep typ, skulle vara guld värt ♥

Läste Lisas blogg förut där hon hade länkat till en tjej som gör super fina tårtor i alla dess former o så vart jag själv super sugen på att göra tårta, när jag fick syn på alla fina detaljer och färgade massor som man kan köpa, så ska nog tvinga på mina nära och kära lite tårta. Tycker att det är sååå himla roligt att baka tårtor. Bakade massa fina tårtor när jag gick i skolan men tror dessvärre inte att jag har bilderna kvar på den här datorn :/

Nae nu skriker kudden efter mig!


Skrev texten med en tandpetare haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback