4 underbara månader

♥Idag blir Nellie 4 månader, min lilla lilla tös :) Dessa 4 månader har varit dom bästa månaderna i mitt liv o jag verkligen njuter av att få vara hemma och dela dagarna med min lilla juvel ♥

I torsdags
blev det en liten promenad i djurparken trots snöstorm, det var medandra ord ett ordentligt motionspass haha.

I fredags var vi hemma hos mamma o pappa där vi smaska tacos o spela kort, myspys!
I lördags kom min älskade vän Johanna o Sebbe hit, så vi lagade god mat och spelade spel :)
I söndags blev det en tur till Skärblacka där vi hälsade på Krickas föräldrar, där bjöds det oxå på god mat. Till kvällen hyrde vi en film, tror att den hette typ the watcher o den var totalt värdelös :/

Igår var vi på BVC o lillan hon växer men eftersom att hon hade någon form av magsjuka förra veckan så planade vikten lite men det äter hon snart ifatt igen :)

Sen blev det en promenad med en paus hemma hos min mormor o där blev vi kvar i några timmar :)
Till kvällen igår fick jag ett litet ryck då jag äntligen fick bort julstjärnor o skit så idag blir det att byta gardiner.
Men först in till stan o luncha med Erika :)


Vad vore livet utan dig? ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja men det vore jätte skoj! Dock är det ingen hitt för Siri att vara på stan med alla myror i brallan hon har, men kanske öppna förskolan? Nu åker vi på semester och är hemma i början av Februari, men där efter? Kram!

2011-01-11 @ 10:56:48
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så söta ni är! <3



Saknar er tjejer!

2011-01-11 @ 14:00:17
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: magda

ojj vad tiden springer iväg! hoppas att ni mår bra :)

2011-01-13 @ 15:43:22
Postat av: Matilda

Tack Linda :) jag njuter för fullt av magen men guud vad jag längtar. Vi måste ta och bestämma en dag när vi ska ses alla så jag får se på lilla Nellie. Allt bra med er annars ? Kraam

2011-01-14 @ 14:05:08
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback