4 Januari då vi fick ett pluss på stickan..

Igår spelade vi lite TP med våra grannar, jag vann :D
Nellie var lite gnällig till och från o jag tyckte att hon kändes varm om huvvet så jag tog tempen på henne, 39,3 graders feber hade stackarn så natten har varit lite gnällig hon har fortfarande feber o nu har Kricka åkt på nån form av magsjuka oxå, mina små gryn!

Tycker så synd om Kricka som tagit pappaledigt den här veckan o så börjar den med att han blir sjuk :/
Hoppas att det ger sig snart o att jag slipper undan så vi kan njuta av att vara hemma alla 3 tillsammans ♥

Idag o ganska exakt nu är det 1 år sedan det visade sig ett pluss på stickan, oväntat men så himla underbart! Den 4:e Januari kommer alltid att vara ett speciellt datum för oss. Älskade lilla unge ♥

Nu blir det film i soffan!


Herrejösses tänk att det var Nellie som låg där inne hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback