2o11

Längesen jag skrev nu men ska uppdatera er lite kort om tiden som gått sedan senast :)

I torsdags vände sig Nellie ifrån mage till rygg helt för första gången, mammas duktiga tjeja!

I fredags var det nyårsafton, den började bra och mysigt och slutade lite mindre roligt men men sånt är livet, vi ser framåt!
2o1o var ett underbart år som började med att vi fick reda på lilla bebis i magen sen har vi fram tills den 11 september otåligt väntat, sen kom våran fina lilla prinsessa till världen o sen dess har livet varit helt underbart!

2o11 vet jag kommer bli ett fantastiskt år fullspäckat av en himlans massa utveckling för lillan o jag ser fram emot varenda litet ljud, varenda liten rörelse o allt som kan tänkas hända under gullungens första levnads år ♥

Under detta år ska jag:

•Gå ner 10 kg
•Börja plugga
•Njuta av mammaledigheten
•Göra en himlans massa spännande äventyr med min lilla familj!

Igår var Johanna och Sebbe här vi åt tacos o pratade en massa, sen kom Nicklas och Theres hit oxå så då spelade vi buzz o hade en himla trevlig kväll :)

Idag har vi mest bara slöat o fikat haha först kom Johanna och Sebbe som skulle hämta sin bil o drack lite kaffe o sen kom Krickas föräldrar o fikade. Nu har precis syster o jag varit ute på en liten promenad så resten av kvällen består av soffhäng ♥

Jag slänger in lite bilder ifrån nyår imorn när jag tömt kameran!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hjärtat!



Vilken söt bild på lilla tjejen.



Ja nytt år nya tag, verkligen!

Ja vi mår bättre nu men det känns lite tungt fortfarande, tiden läkar alla sår har jag hört och jag får väl hoppas på det.

Så jäkla tråkigt att det där skulle hända bara :/ Tycker så synd om er också som skulle behöva drabbas utav det :/



Vi vill också mysa med er snart igen.

Vi har tid nästan hela dagarna varje dag :)

Vi gör ju inte så mycket om dagarna nu.



Ha det så bra så länge vännen så hörs vi snart igen!



Puss <3

2011-01-03 @ 13:53:35
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Farmor Pia

Tack för i går.Har för länge sen konstaterat att ni är universums underbaraste lilla familj.Älskar er 3.Många kramar vi ses snart. FARMOR O FARFAR.

2011-01-03 @ 17:54:09
URL: http:// lindaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback