This weekend

I fredags var vi på kalas/vinjväll haha hemma hos Johanna & Sebbe.
Kricka & Sebbe gick ut på krogen framåt 1 o jag & Johanna babblade en himlans massa ♥

Igår vart det en sväng på maxi med Johanna, Magde & Tuva.
Blev två nya tröjor att hänga in i garderoben och påfyllning till både kyl & frys, SKÖNT!
På kvällen kom Fredrik, Oliwia & Oliver hit. Det blev en hel del skratt så här hemma kom vi inte i säng förens klockan var närmre 5 haha!
Trött idag med andra ord :P

Idag fick vi besök utav Krickas föräldrar så vi gjorde lite tacos med kyckling :)
Nellie fick en jätte fin fleeceoverall, mössa och en bok av dom, tack tack!
O så fick vi underbara tulpaner, jag älskar tulpaner man får sån vårkänsla av att se dom på köksbordet :)
Har även varit ute på en långpromenad så nu är det dags att fixa lite mat, helstekt ryggbiff, potatisgratäng och en stor härlig sallad serveras här hemma ikväll!

Hoppas att ni alla haft en trevlig helg för det har iaf vi haft...



Tårtan som jag bakade till Johanna, hon älskar skor ifall ni undrar haha!

Nellie med lite kallops utsmetat i ansiktet ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilken fin tårta!!! ja det är fullt upp i magen för det mesta men det är så mysigt :) Tycker att vi får styra ihop något snart så vi kan ses allihopa. Kraam

2011-02-28 @ 19:57:30
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken fin tårta. Vad duktig du är. Då vet jag vem jag ska ringa om jag vill ha en fin tårta. ;) Hoppas allt är bra. Kram

2011-03-05 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback