Massa Grattis!

I fredags låg Kricka med feber hela dagen så jag passade på att både sola och åka till gymmet en sväng.
Kan ju fortfarande inte gå raska promenader med mina onda knän, bäst att vila dom så jag kan ge mig ut snart igen nu när vårsolen börjar titta fram all oftare :)
Var super skönt att komma ner till gymmet där jag var helt ensam!

Igår mådde Kricka bättre som tur va för hans mamma fyllde 50 så vi var på en väldigt trevlig och lyckad fest på Charlies med super god mat och gulliga människor.
Det tackar vi för o säger STORT Grattis till svärmor/farmor/mor!

Just ja i torsdags åkte Nellie och jag till Lisa, Tessan & små grabbarna, mycket trevligt precis som alltid ♥
Sist vi var där så var vi på ÖF o gjorde gipstavlor med hand och fot på barnen så den fick jag även i torsdag o den vart jätte fin, gipset är format som ett hjärta :)

Har även glömt att berätta att Nelllie är en bortskämd liten dam som fick mängder av kläder ifrån hennes moster som kom hem ifrån London för en vecka sedan. O när jag såg allt fint hon hade shoppat börja min övertalningskampanj att åka till London här hemma haha :) Hoppas hoppas!

Idag får vi säga STORT Grattis till min kära lilla Margot som fyller 22 år ♥
Och ett STORT Grattis till Hanna som jag inte träffat på väldigt länge, men det ska vi ändra på nu :)


Fina Lisa & Alexander

En sömnig liten Nellie

Kricka & min pappa

Födelsedagsbarnet showar lite :)

Skinnbyxan :P

Lite nya smycken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback