Fynd

Idag har Nellie & jag spenderat dagen i maxihuset tillsammans med Oliwia & Oliver :)
Vi strosade runt i affärerna och gjorde en himla massa bra fynd!
Sen blev det en latte dagen till ära, Mums.

Vi gick även en sväng inne på ica för att handla lite barnmat så jag köpte massa gott till Nellie för vissa grejer känns som att det blir godare att köpa färdigt än att koka själv.
Brukar faktiskt göra egna pureér till lillan men typ biffstroganoff som hon fick idag känns bökigt att koka ihop själv tycker jag.
För övrigt så blev biffstroganoffen en favorit, kul att hon börjar tycka om lite mer mat nu!

Idag blev det inget tränande eftersom gymmet stänger kl 17 på tisdagar så jag ska snart traska ut på en långis!

Sen ska jag nog ta en mysdusch med Nellie, fick tipset av kusin Sanna så nu har jag duschat med Nellie flera gånger och det är ju jätte mysigt, man får lixom göra vad man kan när man inte har något badkar haha, dessutom verkar Nellie tycka att det är roligt att duscha med sin mamma :) 

Just ja fick mina ringar som jag beställt ifrån Style By Tyra idag, väldigt nöjd med tanke på att jag betalade 146 kr för tre ringar ink. frakt :)


Fleeceoverall till Nellie ENDAST 29 kr på Cubus, FYND!

En utav ringarna ifrån Style By Tyra

Dom andra två ringarna, skapligt torra händer!

Ny myströja ifrån Gina, 49 kr. FYND

Nytt skärp ifrån Hm, 50 kr!


Kommentarer
Postat av: magda

åhh vilken snygg tröja och vilket fynd! fan du ska veta gumman att jag gör allt här hemma för att bli frisk till på torsdag, just nu knarkar jag halstabletter, panodil och te med mkt honung i ;) Puss på dig och lillan!

2011-02-22 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback