Dålig update!

Jag kan ju börja med att be om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera. Lovar att sköta mig bättre.
Helgen var väldigt trevlig!
I fredags
var Johanna & Sebbe här så vi åt tacos och skratta som vanligt!
Längtar tills på torsdag då ska Johanna, jag & Nellie ha en liten sleep-over haha :)

I lördags blev det middag och kortspel med mor & far, mysigt ♥
Vi har även passat på att njuta av det härliga vädret så vi gick ut på en härlig promenad och jag fick inte nog av solen så jag tog en filt och en stol o satte mig mot husväggen och sola.
Snacka om att längta efter våren :)

Idag fick jag lite kaffe besök av Sofie och hennes vän Ida, trevligt trevligt :)
Sen blev det en liten myspromenad med lillan bara, kunde inte hålla mig inne i detta underbara väder
och faktiskt så börjar det kännas bättre i mina knän nu, ÄNTLIGEN!
Eftersom att det är Alla hjärtans dag idag så lagade jag god middag till Kricka och myste till det lite.
Nu har vi precis varit på gymmet och varit duktiga så nu återstår en dusch, gårdagens avsnitt av solsidan och sen SÄNGEN :)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder.


















En alla hjärtans dag puss till dig mitt gull!

Mina Fina♥

Haha Nellie hade sin mormors strumpor som byxor när vi skulle åka hem i kylan :)


Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

sv. Klart jag inte glömt :D Ska bli så kul =)

2011-02-15 @ 09:27:08
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah neliah fick låna sin mormors strumpor när vi skulle åka hem igår :P det är poppis haha

2011-02-15 @ 10:22:34
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha vad söt hon är lilla stumpan i sin barnstol :D

2011-02-15 @ 10:58:38
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback