Bilder

Helgen var mysig men gick alldeles för fort precis som vanligt :/

Jag har hållt igång med mina jogging och -promenadturer flitigt *klappar mig själv på axeln*
Dock tror jag att jag kört igång för hårt för igår när jag hade joggat 1 km så känndes det som attnågon krossade knäskålarna på mig, det gjorde med andra ord j..... ont och jag fick halta hem :/
Kan detta bero på överansträngning? Någon som vet?

Hur som så körde jag wii fit här hemma idag för att vila mina knän ifrån underlaget ute.
Men lika svettig blev jag för det, sjukt jobbigt!

Idag har vi varit på återträff med föräldragruppen, det var väldans trevligt.
Värdarna var Martin, Anna & Ida, dom bjöd på smörgåstårta som var ruskigt god!

Lillan försöker alltmer att sitta själv, ser ut som att hon försöker göra sit ups ibland haha, sötve ♥

Jag har även städat hemma hos mor & far idag, så Nellie fick spendera några timmar med sin busiga morfar!

Nae nu kommer lite bilder som jag la in ifrån kameran nu!


Nellie & Theo

Skruttungar

Sysslingar


NAHE NU GICK DET INTE ATT LÄGGA IN FLER BILDER, SKIT DATA!
LÄGGER IN RESTEN IMORN!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha gud va fina bilder.

theo var allt en litengoding och så söta dom var tillsammans! <3

2011-02-02 @ 14:20:26
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback