Barnstol

Idag har Nellie & jag spenderat dagen tillsammans med Amanda & Neliah.
Vi gjorde lunch, drack kaffe, kika runt på nätet o babbla en massa precis som vanligt.
O det är alltid lika trevligt ♥

Kricka åkte till ikea idag efter jobbet o köpte Barnstol, hakklappar, tallrikar & skedar till Nellie, så nu kan hon äntligen sitta med oss vid bordet o äta.
Jag stannade även på vägen hem o köpte en stavmixer så nu kan jag göra egna pureér till snuttan, KUUUL!

Nu på kvällen blev det en timme på gymmet tillsammans med Kricka, mamma & pappa.
Jag blir galen på mina knän som bara gör ondare och ondare trots att jag hållt mig ifrån joggingturerna och dom långa raska promenaderna.
Ringa vårdcentralen imorn kanske??

Amanda visade mig ett bildprogram med massa coola effekter och mycket mer som jag suttit och pillat med nu!


Nellie har fått börja använda sin fina namn napp som hon fick utav tant Sofie när hon föddes :)

Äter lite morot


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Linda

Råkade hitta din blogg. Gud vad stor hon har blivit och så söt. Det är så synd att vi ses så sällan men jag hoppas att allt är bra med dig och lilla Nellie.

Kramar Kusin Sara

2011-02-07 @ 22:35:33
URL: http://buckler.blogg.se/
Postat av: Sofie W

Åhh fina namnnappen :)

2011-02-07 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback