Tjejkväll

I fredags hade jag tjejkväll här hemma. Vi hade svin kul precis som vanligt. Grillade, drack vin, babblade, skrattade, dansade o jaa vad mer nu en perfekt kväll med tjejerna kan innebära :)
Johanna, jag & Oliwia avslutade kvällen på krogen. Like old times gick jag & Johanna hem barfota, vilket resulterade i att vi stod båda två i hennes badkar och skrubbade fötterna haha!

Igår kom Kricka hem, men Sebbe var fortfarande iväg så Kricka, jag & Johanna käkade räkor och kräftor. Gott som fan!
















" Cotton eye Joe"


Tack för en fantastisk kväll brudar :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha cotton eye joy! vilket drag:) PUSS

2011-08-10 @ 11:12:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback