Alanya del 1

Nu är vi hemma efter en veckas sol & bad i Turkiet :) Det har varit så himla skönt.
Jag ska väll inte sticka under stolen med att det var lite jobbigt med en ettåring i den värmen, 36 grader i skuggan är ju ganska varmt! Men hon har skött sig exemplariskt tycker jag.
Jag fattar mig kort, vi har haft en underbar vecka med våra bästa vänner, sol, bad, drinkar, nattbad, strandhäng med vin på kvällarna, para sailing, jet ski, vilda taxifärder, shopping och allt vad en trevlig semester innebär!



























LÄGGER UPP MER BILDER SENARE ELLER IMORN :)










Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så härligt ni verkar ha haft det! Du får berätta mer imorgon för sofie nämnde att du och nellie följer med och fikar? :) kul!!! Jag slutar kl 17 så straxt efter det tänkte vi. Puss

2011-08-24 @ 20:54:44
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback