Shoes...

Beställde ett par nya skor ifrån Nelly igår, kände att jag ville ha några nya öppna klackar att ta med mig till turkiet. Fick dom redan idag, och det visade sig att det var ett väldigt bra köp :)

Mår förövrigt skit just nu, mår illa som f.. och mitt huvud värker på något hemligt sätt. Kan inte fatta vad det är frågan om :/? Det har vart så den senaste veckan nu. Sjukt jobbigt måste jag säga!
Men nu ska jag inte gnälla, ska ju trots allt åka till Turkiet på lördag och det ska bli UNDERBART!

(Har köpt omeprazol nu så jag hoppas att det ska hjälpa även denna gången)


Fina va ?


Kommentarer
Postat av: Rebecca - FOTOTÄVLING I BLOGGEN

Gud så snygga!

2011-08-11 @ 17:07:55
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aouch! Nice shoes dear! :)

2011-08-12 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback