Skola...

Under helgen har Kricka varit i sälen o Nellie & jag har haft fullt upp haha :)
I torsdags fick mina kära systrar sova här.
I fredags var Johanna, Sebbe, Magda & Tuva här men tyvärr var Magda & Tuva tvugna att åka hem för jobb men Johanna & Sebbe höll mig sällskap under natten och även dagen efter då vi åt premiärfrukost utamhus i solen :)
I lördags sov Nellie & jag hemma hos min mamma & pappa. Jätte mysigt, o jag fick mig en liten sovmorgon på söndan för när Nellie vakna fick hon med glädje gosa med mormor & morfar i deras säng :)

Igår sökte jag högskola, lärarlinjen men upptäckte till min förvåning att man behöver Matte B så det måste jag läsa nu lite fort med förhoppningsvis start på måndag.
Så nu mina kära vänner får ni hålla tummarna för mig att jag kommer in :)

Idag blev det promenad precis som alla andra dagar & sen bjöd Oliwia på kaffe medans barnen fick busa lite.

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska slänga mig i sängen framför en film då det rullar FOTBOLL på tv:n här just nu ;/



Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback