Nu är det vår :)

Idag har jag stor städat o sen överraskade vädret mig så det blev lång promenad medans min käraste tände grillen :) MUMS!
På promenaden såg Nellie & jag både tussilago, blåsippor & vitsippor, kan man få mer vårkänsla än så?

Imorgon åker Kricka till sälen tills på söndag så nu ska Nellie & jag klara oss själva över helgen, men jag har garderat mig med sällskap hela helgen :)

Kan någon fixa lite härligt väder till helgen nu så man kan få lite färg på näsan ?


Världens underbaraste lilla vårtös ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Så söt hon är lilltjejen :) måste fråga vart du har har köpt de där urgulliga skorna ? :)

2011-04-08 @ 10:20:30
URL: http://ellaemma.blogg.se/
Postat av: Farmor Pia

Farmor här.Har aldrig sett en sån underbar liten vårflicka.Ha en jätte bra helg Älskar er världens sötaste lilla familj.Farfar Mats hälsar oxo.KRAMAR.

2011-04-08 @ 17:24:26
URL: http:// lindaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback