Namnkalas för Nellie Elisabeth

Har haft fullt upp med att vara ute hela dagarna o njuta av solen så har inte haft tid att sitta vid datan men nu ska jag uppdatera er lite :)

I söndags hade vi namnkalas för Nellie.
Det vart litet o mysigt precis som vi hade tänkt oss.
Vi bjöd på¨smörgåstårta o vanlig tårta.
Trots att vi hoppade över dop i kyrkan ville vi göra något för vår lilla solstråle o ge henne något som symboliserar hennes namn och våran kärlek till henne så vi gav henne ett silver halsband med ett hjärta för kärlek med hennes namn graverat på :) Så jag sa några ord o satte på henne halsbandet sen öpnnade vi lite presenter o hade det trevligt :)
Nellie fick massa jätte fina presenter!

Mamma & pappa ÄLSKAR dig Nellie Elisabeth



Tårtorna som jag gjorde

Smörgåstårtorna som min mamma gjorde

Underbara unge med sin fina klänning o sitt fina halsband♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback