Himmelriket

I tisdags åkte Nellie & jag till djurparken tillsasammans med Sanna, Theo & Marie.

Vi käkade lunch promenera runt, träffa våra gulliga arbetskamrater o njöt av det härliga vädret :)

Vi avslutade med att gå till barnens lantgård där man får klappa djuren :)
Jag kan lova er att Nellie var i himmelriket, hon blir alltid helt exhalterad när hon ser andra barn & djur så hon fick glädje fnatt där inne när hon dessutom fick ta på alla djur.
Man blir helt varm i hjärtat, den glädjen kan jag leva på länge!

Tur att jag jobbar i parken så vi kan gå där ofta o gulla med alla djuren, de har dessuom byggt en super stor & super fin lekpark i kulmården nu. Den kommer garanterat bli en favorit genom åren!

Tack för denna jätte mysiga dag




Glädjen var total♥


Kommentarer
Postat av: lisa

haha gud så söt hon är :D

vad kul att hon tyckte det var roligt att vara där!

puss på er <3

2011-04-22 @ 20:59:57
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback