7 UNDERBARA MÅNADER

Glömde ju att skriva att våran lilla skrutt blev 7 hela månader igår!
Kan någon tala om för mig vart tiden tar vägen ?
Den där lilla lilla bebisen är helt plötsligt ingen liten liten bebis längre.
Hon babblar för fullt, sitter själv, äter mat, skrattar o jaa herregud känns som att vi nyss gick o bara vänta på att få veta vem som låg där inne i magen o sparkade runt!

Skruttan du kom o förgyllde våra liv o aldrig har jag varit lyckligare än jag är nu!
Du är så underbar o fin älskade unge.
Pappa & mamma älskar dig så oerhört mycket ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh tack vad glad jag blir min fina linda :)

2011-04-13 @ 12:23:20
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback