Vi hoppas på denna helg !

Idag har jag vart riktigt slö legat här i soffan i princip hela dagen, städade av lite snabbt förut sen kom Johanna o Sebbe förbi en sväng o drack lite kaffe. Himlans trevligt tycker jag, synd att det bara blev en snabbis :P Men vi får la ta o ses snart igen. Fick super fina presenter utav dom en adidas dress o ett par puma skor till lilla pyret, kommer bli en välklädd unge :) Bortskämd redan i magen :)
Johanna du är en sån fantastisk vän <3

Nu sitter jag o kollar idol, har verkligen längtat efter att det skulle börja!

Imorn blir det att handla inför lite kalas på lördag då jag fyller år o lilla bebis är beräknad :)

Kommentarer
Postat av: amanda

det är så spänande ;D

2010-09-10 @ 09:02:01
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback