Min lilla groda <3

Idag blev våran lilla tjej 2 hela veckor. Det går så fort asså, nun ska kricka helt plötsligt börja jobba igen vilket känns jätte tråkigt, vill ju ha honom här hemma med oss. Vi har ju haft det lite tufft här hemma under dessa två veckor eftersom att jag varit så sjuk o igår trodde jag att det var borta men icke då vart det feber igen o ont i det andra bröstet, när ska det vända egentligen? Vill ju bara må bra o mysa med mina underbara juveler <3
Nu ligger vi i soffan alla tre o myser som vi gjort hela dagen så jag ska bli frisk nångång, riktigt skönt faktiskt. Skulle egentligen gått på Nellies sysslings dop idag, lilla Elliott men jag har mått för dåligt för att gå utanför dörren tyvärr :( tråkigt men finns ju inte så mkt man kan göra åt saken ! Kricka o pappa var på fest igår så jag mamma o nellie hade mys kväll eller aa mamma fick ta hand om lill fisan o jag stog i duschen o låg o sov för att bli kvitt febern, tack snälla mammi <3 Mamma o pappa var även här en sväng nyss o hälsa på lite, dom var nog lite mys sugna, o mys är ju alltid välkommet för lill grodan <3

nae nu ska jag ta mig en varm dusch o massera Nellies matbord o hoppas på att det ska släppa sen blir det film mys o god mat med älsklingen :)





Kommentarer
Postat av: Ellen

ja guud vilken mysig tid det var när man nydligen kommit hem från bb... ta vara på den bubblan:) Åh jag minns inte faktiskt, ingen soms krev ner det på pappret vi fick heller. Men jag tror det var längst ner till vänster??

2010-09-26 @ 11:25:36
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback