Kan jag inte bara få leva i min bubbla?

Nej nej, mjölkstockning, bröstinfektion o feber. Var iaf på BB igår o dom skrev ut penicillin åt mig så nu ska det väll förhoppningsvis bli bra snart så jag får leva i mysbubblan med min lilla familj o dessutom kunna amma om jag så känner för det :)

Igår var det 10 dagar sen våran lilla skatt kom till världen, känns som att tiden bara springer iväg.
Igår hade även lilla Nellie en riktig gnäll dag, det enda som efter mycket om och men fungerade var mammas tutte, sen sov hon som en stock och bjöd på en riktig sovmorgon med några små måltider.

Idag är det ju heöt underbart väder ute så trots feber o allt ska jag klä på mig massor o rulla ut på en liten promenad, inte för att motionera utan för att bara mysgå. Det har ju tyvärr inte vart så himla många fina dagar nu så det har inte blivit så mkt promenader så får passa på nu när det bjuds på lite sol :)



Kommentarer
Postat av: Magda

tänker på dig gumman <3 hoppas du är frisk snart så jag och Tuva kan komma och hälsa på! Puss!

2010-09-22 @ 15:00:51
URL: http://metrobloggen.se/stellamagdalena
Postat av: amanda

neliah tycker nellie har väldigt fina kläder haha ;)

2010-09-23 @ 08:38:30
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: sofie

gumman då! hoppas att du blir bättre! tänker på er varje dag!! :) är så glad för eran skull!! <3

2010-09-24 @ 00:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback