Hur kan man vara så underbar!

Här hemma händer det inte mycket alls just nu vi bara myser o njuter av varandra alla tre <3
Jag har haft feber o mått lite halvtaskigt nu i två dagar så hoppas att det håller på att vända nu så jag orkar ge mig ut på en promenad. Nätterna går i vågor igår natt var hon vaken mycket o den här natten fick jag väcka henne varje gång det var dags för mat :) Hon är så himla underbar våran juvel, kan ni tänka er för exakt en vecka sen låg vi inne på förlossningen o Nellie låg fortfarande i min mage o vi hade inte en aning om att det ens var en tjej, är det inte helt fantastiskt? Nu är våran prinsessa här o gud så vi har väntat på dig hjärtat, du passar perfekt in i våra liv.

Vi har det lite jobbigt med amningen men har nu löst det på bästa möjliga sätt för oss alla tre, men hur jobbigt det än är så är jag så himla lycklig, jag kan inte se mig mätt på henne <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hon är så vacker gumman! Hon ser ut som en söt lite smurf med tofflorna =) Hoppas att du blir bättre snart <3

2010-09-19 @ 00:28:00
URL: http://sannawahlstrom.svenskablogg.se/
Postat av: emma

hon är ju verkligen underbar :D

2010-09-19 @ 13:14:54
Postat av: Emma Roodla - Foto

åh vilken söötis :)!

2010-10-06 @ 16:03:07
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback