4 dagar kvar till BF

Snälla lilla bebis känner du dig inte sugen på att träffa din mamma o pappa? Vi är iaf väldigt sugna på att träffa dig så snälla kom ut o förgyll våra liv nu snart <3

Igår var jag ute på en rask promenad vilket inte gav mer en smärta haha :P Tog mig även en sväng till skogen med mamma o plockade med mig lite svamp hem som vi smaskade i oss till middagen här hemma :D Måste även flika in med att jag är en sämsta svampplockarn som går i ett par skor, hittar aldrig några mängder som det låter som att alla andra gör :P Orättvist tycker jag för jag gillar att plocka dom få jag hittar :)

Idag har jag o syster Frida spelat tv-spel hela dagen, har nämligen lyckats få tag i crash bandicoot o det är ju bara sååå jävla roligt asså haha :P

Tack snälla ni för alla hej jag fick, det förgyllde min dag, gissa om jag är lätt road såhär i väntans tider !

Nae nu ska jag tvinga snyggingen på nedervåningen att komma hit o mysa med med :)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: amanda

hej vad tråkigt att jag inte kunde komma ut, men du kanske har tid någon annan dag?



som tur var så var det inget fel på min hand :)

2010-09-08 @ 17:15:59
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback