Sömntuta ♥

´Vi har fått en riktig sömntuta till dotter :) I fredags åt hon sista gången runt halv 12 sen somnade hon på soffan, när vi sen skulle gå o lägga oss runt 2 trodde jag att hon skulle vakna o vilja äta igen men icke så jag la henne i hennes säng o sen somnade jag i tron om att jag bara skulle få sova en kort stund, men hör o häpna jag vaknade utav mig själv kl 7.30 o då vaknade snuttan oxå åt lite o sen somnade vi om igen till 10.30 för att sedan gå upp för dagen, underbart o jag kännde mig utvilad.
Sen på lördagen var vi iväg hela dagen först hälsade vi på Micke, Tessa och deras nytillskott Max, en riktig liten sötnos :) Efter det åkte vi till Söderköping där Krickas kusin bjöd på 35 års kalas så där blev vi kvar hela kvällen, vi kom väll hem runt 2 o när jag skulle sätta på Nellie pyjamasen så vaknade hon såklart o ville äta då tänkte jag att inte kan jag få en sovmorgon till så jag blir nog väckt runt 6 igen men nej nej Gosan chokade sin mamma igen, när jag återigen vaknade utav mig själv, kollade på väckar klockan som stog på 8.30, helt underbart nästan som att hon kännde att hennes trötta mamma behövde sova lite extra, älskade unge ♥

Idag har jag och Nellie umgåtts med Hawa och Oliver större delen utav dagen, mycket trevligt :)
Imorn kommer Amanda och lilla Neliah på besök, tänkte att vi skulle kolla in fiket här i krokek, var där inne för första gången i fredags o det var riktigt mysigt där tycker jag så där ska vi nog trivas :)

Allt känns så himla mysigt och bra just nu, jag behöver verkligen lite rutiner för att trivas och må bra och äntligen börjar vi som familj få lite rutiner vilket känns helt amazing, nu kan man verkligen njuta på riktigt, så mycket kärlek till mina två hjärtan ♥ 

Jag undrar vad vill ni läsa om ? Jag känner mig ganska tråkig för jag är inte så hajj på det här med bloggande men tycker ändå att det är ganska kul :)
En sista fråga, någon som kan hjälpa mig att fixa till min blogg, den ser ju bara för täääskig ut ? ;)





Min lilla skruttunge har börjar att le massor, ett leende kan verkligen förgylla en hel dag :)


Kommentarer
Postat av: ellen

åh vad jag saknar tiden då min lilla skruttis var sömntuta.... haha:) Så mysigt att hon leer massor!

2010-10-19 @ 09:08:05
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: amanda

jag kan försöka fixa din blogg lite :P om du vill ? vi kan hjälpas åt.

2010-10-19 @ 09:39:42
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Guud vilken myyyysunge, vill bara ta ut henne från datorn:D!!



Taack så jätte mkt :)!

2010-10-19 @ 12:21:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

Sötnos =)

2010-10-20 @ 22:09:11
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

sv; hihi jo =) Såg du btw det jag svara första gången du skrev till mig? =)

2010-10-21 @ 17:09:31
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback