Myys <3

Nu har jag o lillfisan vart hemma en hel arbetsvecka ensamma o det har gått jätte bra, i måndags var vi o fotade oss till tidningen så där är vi med på imorgon :) Dom gjorde även hörseltest på Nellie o hennes hörsel var det inget fel på. I onsdags var Amanda o Neliah här o hälsade på, lilla Neliah som plötsligt blev så stor :P Även Madde och Sofie kom förbi en sväng, vi var på BVC o Neliie väger nu hela 3740 g o är 52 cm lång så hon växer våran lilla tjej, det är skönt att få sånt bekräftat för jag har ju inte en aning om hur mkt hon får i sig när hon äter.
Framåt kvällen fick vi även finbesök ifrån Johanna som hade shoppat lite åt mig, tack gumman<3

I torsdags fick vi lunchbesök utav Magda o Tuviii, som hade med sig grejer till kycklingsallad, hur gott som helst!
Tuva kommer bli en bra stora syster den dagen ni gör ett syskon åt henne Magda <3
Jag och fisen gick även en långpromenad igår o njöt av den härliga höstsolen. Sen kom Sanna och Marie förbi en sväng o sa hej, Oh längtar så efter att lilla Theo ska komma till världen <3
När älskling kom hem igår vart det en tur till stan för att fylla upp kyl o frys så nu är det fullt igen, sköönt hatar när det är tomt i alla skåp o lådor.

Nu funkar amningen helt ok o peppar peppar har jag inte haft varken feber eller problem på hela veckan men börjar nu få ont i halsen istället så idag har vi bara haft soffmys jag o lilla skruttan, nu väntar vi på pappi så vi kan städa av lite för till kvällen får vi besök utav Krickas kusin med familj :)

Ha det toppen!


Mina underbara <3

Kommentarer
Postat av: Magda

hon är så otroligt fin!

2010-10-01 @ 16:45:10
URL: http://metrobloggen.se/stellamagdalena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback