Kalashelg :P

I fredags var vi på 40 års kalas hemma hos mamma o pappa för min lilla mamma fyllde hela 40 år i måndags så vi käka tacos o kalasade en bra bit in på natten, konstigt att man orkar vara kvar så länge på en fest när man dricker vatten haha :P men det var trevligt.

Igår myste vi runt här hemma på förmiddan för att sedan åka in till maxi o handla så vi kunde fylla upp kyl o frys. Efter det gick vi ner till Fredrik, Hawa och Oliver där vi spenderade kvällen med en massa skitsnack :) 

Idag har det fikats runt i stugorna haha först hem till mamma o pappa där gammel farmor, gammel farfar och mammas faster gjorde oss sällskap till kaffet, sedan åkte Kricka till min ena farbror o kolla på jobb o mamma pappa jag o Nellie begav oss hem till min andra farbror där min lilla kusin firade födelsedag så då blev det lite mer kaffe.
Sen hem o städa, gud va skönt det känns att ha röjjt undan såhär på söndagen :) Nu ligger vi i soffan o myser framför Beck o snart väntar kudden på sällskap :)

Idag fyller min kära kusin Sanna 22 år, Grattis gumman hoppas att du haft en underbar dag o jag hoppas att den blir bättre till natten ♥ Nu vill vi träffa lilla bebis!



Lilla snuttan tränar :)

Mina tröttisar ♥

Kalaspinglan

Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Ser fram emot fotograferingen =) Tror bilderna komemr bli kalasbra :D

2010-11-06 @ 16:22:17
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback