Det värker i mamma hjärtat!

Min lilla skatt är genom förkyld o det värker så i mitt hjärta när det låter som att hon inte kan andas, hon är ju så liten o hjälplös, även jag känner mig helt hjälplös när hon ligger o rosslar för att få luft genom allt slem o snor!
Idag var vi iaf hos läkarn som lyssnade på lungorna så nu kan jag kanske sova lite lugnare för det var inget allvarligt vad hon kunde höra iaf.
Har varit vaken i 2 nätter nu för att hålla koll på att snuttan andas. Så inatt bäddade vi åt Kricka på en madrass utanför sovrummet så att han skulle få lite sömn iaf så han orkar jobba kraken. Så jag hade pluttan i sin hårdlift bredvid mig i sängen med en kudde under huvudänden så det skulle bli lättare för henne att andas så hon sov några timmar mellan måltiderna iaf.
Nu är Frida här o ligger o myser med Nellie så jag får lite tid att röra på mig för hon vill bara ligga o mysa hela tiden annars kan hon inte slappna av.

Imorn ska vi till BVC igen o väga o mäta så får vi se om Nellie växt ordentligt :)

Häromdan var vi o hälsade på Lisa, Dennis o söta lilla Alex, var så kul att se lillkillen som redan blivit stor, Nellie o Alex kommer bli ett sött par, eller hur Lisa ? <3
Måste ta oss i kragen o hälsa på lite oftare :)

Jag tänkte att jag eventuellt någon dag nu snart skulle skriva om när våran lilla prinsessa föddes, om det är någon som vill läsa om det såklart??


Mammas mysunge <3

Nellie älskar att mysa med sin underbara pappa på eftermiddagarna <3

En liten tröttis som har pyjamasmys i soffan <3

Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Men åh vad kul att du hörde av dig =) Skulle vara jättekul o få fota din lilla =) Har varit inne hos dig ett par gånger men itne vågat o fråga. haha =) Kram

2010-10-07 @ 14:50:56
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback