Den här veckan :)

I tisdags var Amanda och Neliah på besök, så vi testade cafét som finns här ute, lite konstigt att jag aldrig vart där innan. Jätte mysigt så vi åt både lunch och tog en fika :) Det var ett himla bra fik när man har barn med sig.
Fick tyvärr ett väldigt tråkigt samtal under fikan, Kricka ringde o sa att min lilla Marre låg på sjukan så jag tog med mig Nellie och åkte med lite blommor till henne, jobbigt att se henne ha så ont men tack gode gud så mår hon bättre nu o har fått komma hem ♥

I onsdags hade jag o Nellie en heldag i soffan tills pappi kom hem då vi åkte till min farbror på födelsedagskalas, alltid trevligt att komma ut lite :)

Igår gick jag, Nellie, Hawa och Oliver en lång promenad i solen på förmiddan, UNDERBART!
Framåt kvällen kom Krickas föräldrar på besök så jag slängde ihop en varm smörgåstårta som vi kunde fylla våra magar med :) Krickas mamma hade med sig en massa presenter från sin vän till Nellie, jätte mycket fina kläder, så idag har lillsnuttan fått vara fredagsfin med klänning.

Idag blev det en snöpromenad till BVC för lite mätning och vägning. Min lilla knubbis väger nu 4510 g och är hela 55 cm lång, så hon växer helt som hon ska :D Nästa besök är en läkarkontroll så nu är vi i full gång med att träna nacka o tuttan är jätte duktig och riktigt stark :)
Var tvungen att fråga på BVC om det är vanligt att såhär små bebisar sover hela nätter utan att vilja äta, o nej det var tydligen inte särskilt vanligt men helt normalt eftersom att hon går upp i vikt precis som hon ska, så nu kan jag pusta ut o sova med gott samvete hela nätterna :)
 
Till kvällen kommer Anna och Jonas hit så vi tänkte bjuda på lite små plock och idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback