1 år på vårfruvägen :)

Den 1 oktober var det 1 år sedan vi flyttade in på vårfruvägen, ett väldigt händelserikt år, vi förlovade oss, vi fick reda på att ett litet liv växte i min mage o vi fick våran underbara dotter och självklart har vi fått ett helt underbart år med varandra <3

Lill snuttan växer o på måndag blir hon redan en hel mnad gammal, kan inte förstå det för det känns som att jag nyss tröck ut dig hjärtat.
Igår la jag in alla bilder ifrån digitalkameran, alla andra har vart ifrån mobilen så jag tänkte mest bjuda på lite bilder på lillfisen från dag ett då hon såg till att vi för alltid får en dag att fira tillsammans <3

Jag hoppas verkligen att Nellie fortsätter att sova om nätterna så som hon gjort nu, igår gick Kricka o jag o la oss i sängen runt halv 12 så då fick snuttan äta lite o sen sov hon ändå till halv 6 imorse då åt hon lite till o sen sov hon till halv 10 o då hade vi mysstund i sängen. Såhär får det gärna fortsätta för min del, känns verkligen skillnad när jag fått sovit ordentligt :)

Just nu ligger en mätt o belåten sötnos bredvid mig i soffan o bara myser, UNDERBART!

Jag känner att jag vill få lite rutin på saker o ting så jag kan börja göra lite saker om dagarna, nog för att jag njuter av att bara mysa med snuttan men vi behöver göra lite utsvävningar vartefter, träffa lite människor :)

 <3<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman måste säga att du har världens finaste dotter <3 Är så glad för din skull!! Äntligen har du funnit lyckan och lugnet i livet! Älskar dig massor gumman <3

2010-10-05 @ 22:00:20
URL: http://sannawahlstrom.svenskablogg.se/
Postat av: maria

hon är så underbar lilla nellie..<3 du också linda. min fina vän..

2010-10-05 @ 22:06:37
Postat av: sofie

Så himla söta <3 älskar att höra om din lilla familj, blir så avis!!

2010-10-06 @ 09:24:25
Postat av: Sofia

Så underbart ni har det. :) Du måste ju komma och hälsa på oss med. ;) En månad redan, vad det går fort då. kram kram

2010-10-06 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback