Ursäkta mig!

Ni får ursäkta mig för dålig uppdatering mina vänner!

Nu mår jag äntligen bra igen, har nog i ärlighetens namn inte haft så ont i halsen sen jag var liten och hade en vidrig halsfluss, så med andra ord hade jag fruktansvärt ont! Det tillochmed sved i halsen när jag drack vatten :/ Men nu kan jag sluta o gnälla om det för nu mår jag bra igen :)

Har faktiskt haft en riktigt mysig helg även att jag vart sjuk.
I fredags var Tobbe, Frida, Johanna och Sebbe här en stund och tittade på idol med oss (dom var inte rädda för att bli smittade). Mysigt att bara ses en kväll o ta det lungt o snacka skit ♥

I lördags skulle jag ha jobbat men eftersom att jag hade så ont kännde jag att det var dumt att springa omkring, bättre att  bli frisk först så det blev en hemma kväll. Så fick vi ett samtal ifrån Sanna, Fredrik och Theo som undrade om vi ville ha sällskap i tv soffan o bara mysa, så så fick det bli. Jätte mysigt.
Är så himla glad att vi får dela den här underbara tiden i livet med dig gumman, vi kommer ha så mycket kul med våra små skruttungar ♥

Nu är julstjärnorna och ljusstakarna på plats och det är ju bara sååååå himla mysigt, har julkänsla i hela kroppen med all snö och mysiga ljusstakar i alla fönster vart man än tittar. Lööööve it!

Idag har det varit underbart väder ute så imorse när vi vakna bestämde jag mig för en härlig promenad men va kommer jag på då? JO vagnen ligger i bilen som Kricka hade till jobbet, ATTANS!!
Just för en stund önskade jag att Nellie var lite äldre så vi kunde åka pulka o busa i snön hihi :)
Men istället fick vi stanna inne och städa o de känns ju oxå härligt nu när det är färdigt!
Hoppas att det blir lika härligt väder imorn för imorn ska vi oavsett väder gå hem till mamma och pappa o städa lite :)

Bjuder på lite bilder ifrån helgen dock är dom tagna med min mobil!!


Nellie ser helt hypnotiserad ut, älskling!!


Nellie har fått en "hund" av moster Malin o den är perfekt när man vill busa med mamma en lördagsmorgon ♥


Haha näääääärbild :)


En utav våra julstjärnor :)


Nellie fick en söt liten nalle av sin pappa som är med o myser i soffan :)


Vi har LITE snö på baksidan, fiiiint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback